Forum www.adom.fora.pl
polskie forum ADOM
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Kupiec - poradnik

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.adom.fora.pl Strona Główna -> Szkoła ADOMa
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zymnos
Administrator



Dołączył: 18 Sty 2018
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 0:31, 19 Sty 2018    Temat postu: Kupiec - poradnik

Kupiec przez wielu uważany jest za jedną z najsłabszych, jeśli nie najsłabszą profesję w ADOMie, na co wpływ ma na pewno mała rola handlu w grze. Opinia ta jednak nie jest zasłużona. Kupiec to bardzo ciekawa klasa, którą doświadczeni gracze postrzegają jako wyższy poziom trudności ADOMa a ukończenie nią gry traktują jako wyzwanie dla weteranów. Gra kupcem może być interesująca i dająca satysfakcję. Jedno jest pewne - nie jest to profesja dla początkujących.

Na początek prosta zasada - kupiec jest wojownikiem. Nieco słabszym niż typowe klasy bojowe, jednak jego problemy w grze, będą rozwiązywane przede wszystkim siłą. Z czarowaniem kupcy radzą sobie słabo i najlepiej w czasie gry tą profesją koncentrować się na rozwijaniu umiejętności walki bronią i strzelectwa. Z tego też powodu w roli kupców dobrze sprawdzą się rasy siłowe, np. ork czy troll.

Kupiec posiada kilka atutów:

- Każdy kupiec specjalizuje się w jednej z czterech klas przedmiotów: pergaminach, różdżkach, pierścieniach i eliksirach. Oznacza to, że rozpoczyna grę z pokaźnym zbiorem przedmiotów z danej klasy a w czasie gry automatycznie je identyfikuje. Dodatkowo specjalizacja w eliksirach daje kupcowi na starcie umiejętność alchemia.
- Na poziomie 12 kupiec uzyskuje przydatną zdolność - jego udźwig rośnie dwukrotnie. W połączeniu z talentami porter, master packager i beast of burden czyni to z niego tragarza doskonałego.
- Także na poziomach 18 i 32 kupiec dostaje przyjemne zdolności - odpowiednio redukcję cen w sklepach o 40% i 60%. Szczególnie miłe w kasynie.
- Kupiec ma całkiem przyzwoity zestaw darów koronacyjnych: 50% szans na dobry artefakt (boots of divine messenger, crown of leadership, iron crown of Havlor), 33% na średni (trusted one, staff of wanderer) i tylko 17% na śmieciowy (Shezestriakis).
- Kupiec posiada bardzo ciekawą i unikalną zdolność używania złota jako amunicji, co jest o tyle przyjemne, że na ogół monet w grze postaciom nie brakuje. Co jeszcze ciekawsze - jest to jedyna forma pocisków, której nie unikną doppelgangery.

Reasumuąc - kupiec to ciekawa profesja mogąca stanowić emocjonujące wyzwanie dla doświadczonych graczy.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez zymnos dnia Pią 0:37, 19 Sty 2018, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.adom.fora.pl Strona Główna -> Szkoła ADOMa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin